Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 11, 2010
Image Size
609 KB
Resolution
700×6400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,383 (4 today)
Favourites
168 (who?)
Comments
35
Downloads
223
×
fursona meme 2.0 by Aibyou fursona meme 2.0 by Aibyou
garrdhdnadssd, i could not go to bed before submitting this lol, it would of haunted my dreams XD. okay so this is is the updated verson of my old furosna meme yay! i just put some random questions i though would be fun to answer :/ i hope you guys like it!!!


omg i died on DA for the whole weekend DX im sorry!!! but i have a biiiigggg surprise for you guys!!!! X3 and yes it has to do with my journal rofl, you can go check it out if you have no idea what im talking about XD. mkay im gunna go to bed so i dont sleep in and miss my class 0.0 school started btw and i dont wannna go!!!!! DX

art,meme(c)aibyou :3
Add a Comment:
 
:iconc3lestialwolf:
C3lestialWolf Featured By Owner Jul 10, 2014
Ur memes are awesome! I have to do that with my newer fursona! (idkwhyihaventnamedityetijustwannafindtheperfectname ;3;)
Reply
:iconfoxyko:
foxyko Featured By Owner Aug 9, 2013  Hobbyist General Artist
Reply
:iconwaterfordwolf:
WATERFORDWOLF Featured By Owner Mar 9, 2013  Student General Artist
i m doing this :D
Reply
:iconluckykoneko:
LuckyKoneko Featured By Owner Aug 30, 2012  Hobbyist General Artist
LOL epic!
Reply
:iconkawaiismiler:
KawaiiSmiler Featured By Owner Jul 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
it should be 9 im sorry for being rude
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Jul 9, 2012  Student Digital Artist
lol oh pft you're not XD. kinda too lazy to fix that now though. just pretend it's a 9
Reply
:iconaquadragon1818:
aquadragon1818 Featured By Owner Jun 30, 2012  Hobbyist Digital Artist
I love ER ER SIRIUS ERER BLACK ER UMM!
Reply
:iconevilmonsterdog:
EvilMonsterDog Featured By Owner Feb 12, 2012
I made it :D Ir was funny: [link] (:
Reply
:icontamuu-ii:
Tamuu-ii Featured By Owner Aug 27, 2011  Student Digital Artist
i did it! :D [link]
Reply
:iconpixelpie506:
pixelpie506 Featured By Owner Aug 22, 2011
OMG IM DOING THIS X3
Reply
:iconxdarkanglex:
xdarkanglex Featured By Owner Dec 27, 2010
I love your meme's!! :D
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Dec 28, 2010  Student Digital Artist
thank you! X3
Reply
:iconxdarkanglex:
xdarkanglex Featured By Owner Jan 1, 2011
np!! >u<
Reply
:iconshesta713:
shesta713 Featured By Owner Aug 25, 2010  Student General Artist
Reply
:iconhopedoesntexcist01:
hopedoesntexcist01 Featured By Owner Jul 12, 2010  Hobbyist General Artist
I have done your meme and heres the finished product :) I had fun doing it to! [link]
Reply
:icontrinfinity13:
Trinfinity13 Featured By Owner Mar 30, 2010
omfg dis is sexilitous
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Mar 31, 2010  Student Digital Artist
haha thanks XD
Reply
:iconneonleaf:
NeonLeaf Featured By Owner Feb 18, 2010
Definitely the best fursona meme I've seen C:

Mind if I favor it for later?
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Feb 18, 2010  Student Digital Artist
aw well thank you soo much!!!! :D sure knock yourself out XD send me the link to yours when ur done :3 i'd love to see it X3
Reply
:iconneonleaf:
NeonLeaf Featured By Owner Feb 18, 2010
No probs. It's looks cool. you scanned it in and colored in on paint, right?
Reply
:iconneonleaf:
NeonLeaf Featured By Owner Feb 18, 2010
Sorry. that made no sense xD

I replied to the wrong post D:

But awesome. thanks so much! I'm excited to get my photoshop back and then I'll do it asap :D
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Feb 18, 2010  Student Digital Artist
oh hahah XD thats okay lol i do that too.

oh cool! yea my computer is dead right now XD i cant wait till it gets fixed so i can start posting sum more pics of my fursona soon X3
Reply
:iconneonleaf:
NeonLeaf Featured By Owner Feb 19, 2010
Your fursona's that cute lil' cheetah with green and purple eyes, right? Freaking adorable :3
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Feb 21, 2010  Student Digital Artist
it sure is ^^ thanks soo much!!! that means alot to me :hug: X3
Reply
:iconnimsaypie:
Nimsaypie Featured By Owner Feb 13, 2010
I did one ^^ [link]
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Feb 14, 2010  Student Digital Artist
yay!!! *goes to check it out*
Reply
:iconkazelkloud:
KazelKloud Featured By Owner Feb 11, 2010  Hobbyist General Artist
Here's my finished one, if you fancy to look at it: [link]
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Feb 14, 2010  Student Digital Artist
coolio :3
Reply
:iconshinedog-780:
ShineDog-780 Featured By Owner Jan 12, 2010  Hobbyist General Artist
haha I want to do this again XD It looks moar funny than the first version, :+fav:
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Jan 12, 2010  Student Digital Artist
lol yay! i have achieved my goal XD loljk.

thanks! :hug:
Reply
:iconlupehero38:
lupehero38 Featured By Owner Jan 12, 2010
fdgfd I might actually do this one. c8 -tends to forget to do memes-
Some of the questions gave me much inspiration. :iconimthinkingplz:
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Jan 12, 2010  Student Digital Artist
haha awsome!!! you should send me a link to it if you get to finish it X3 lol ur welcome fore the inspiration XD
Reply
:iconlupehero38:
lupehero38 Featured By Owner Jan 12, 2010
I will try my best to fill it out! :salute:

:XD:
Reply
:iconaibyou:
Aibyou Featured By Owner Jan 13, 2010  Student Digital Artist
awsome!!! :D
Reply
:iconlupehero38:
lupehero38 Featured By Owner Jan 18, 2010
[link]

Hahahaha! I finished it! :evillaugh:
Reply
Add a Comment: